Nu = sova!

Idag slutade jag vid 12 och då fick jag även påsklov! Det sitter inte helt fel med ett lov, för det behöver jag verkligen! Har bara varit hemma i stort sett hela tiden sen jag kom hem förutom att jag hämtade min lillebror från hans dagis. Nu ska jag sova för imorgon är det tävling som gäller! Klubbhoppning 70 cm på Nobile! Blir sjukt kul! Har aldrig tävlat Nobile förut, så jag ser fram imot morgondagen. Hoppas att någon fotar.. Någon som ska dit imorgon och vill ha min kamera? Eller ha och ha, om någon vill fota med den så är det fritt fram! Nu ska jag tagga inför imorgon och sova! Godnatt. Hörs imorgon!

Blir själv så jäkla tävlingssugen när jag tittar på bilder jag fotat när andra tävlar. Har redan lagt ut den här bilden en gång innan, sorry men jag bloggar från mobilen.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0