Plugg, sedan stallet.

Ska plugga lite nu, delvis engelska, svenska och bild. Fast det blir väl inte så mycket till pluggande nu kanske, just nu är jag typ död. Kom knappt upp i morse, vilket resulterar i att jag nästan inte har någon energi kvar på dagen.. Åker till stallet om ungefär trekvart. Det ända jag har gjort är att läsa klart de få sidorna jag hade kvar, som ska vara läst till på onsdag. Skönt att redan vara klar. Ska börja med ''Boken om mig själv'' lite smått innan jag åker till stallet, ganska rolig uppgift faktiskt.

Tror att jag ska rida lille Frank idag, hoppas på det, känner verkligen för att rida honom. Om jag minns rätt hade vi markarbete förra gången, så det bli nog hoppning idag om jag inte blandar ihop allting. Håller knappast koll på om vilka vecka vi har markarbete och vilken vecka vi har hoppning, hehe, vore ju kul om man hade lite bättre koll iaf. Pappa kommer nog och hämtar mig snart, så jag ska nog dra på mig ridkläderna så jag är redo.


Åååh, blir gaalen, vill ha sommaaar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0