Sjukling?

Slutade tidigare idag från sista lektionen, skönt, så jag kom väl hem runt halv 1. Galet nice! Har sovit, pluggat endast pyttelite (hehe, dåligt av mig), är så sjukt trött just nu. Har nyst nästan hela dagen och varit snuvig, kul. Hoppas inte att man blir sjuk nu. Jag måste vara frisk på fredag och i helgen. På fredag är det klubbhoppning och i helgen är det påskkurser. Vill inte missa det.. Ska nog lägga mig lite tidigare idag, så jag får sova ut. Har iochförsig ''sovmorgon'' imorgon, börjar 08:45, nice, dock slutar jag 16:00.. Ska glo lite på Big Brother, sedan hoppar jag in i duschen och därefter går jag nog och lägger mig.. Missar dock Big Brother klockan 22:00, men aja.. Sover nog hellre, hehe, då är jag väl lite piggare imorgon kanske. Dog nästan idag, kändes nästan som att jag skulle ramla ihop, var nästan svimfärdig.. Kände mig lite risig, men jag klarade dagen, så hoppas att jag inte bli sjuk nu på påsklovet. Det vore ett helvete om jag blev sjuk på påsklovet, isf tar jag väl självmord eller nåt. Nu ska jag nog fortsätta att slappa och ta det lugnt.


En bild jag fotade på sportlovet när jag var hos min mormor.

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv; tack finis! kram

2012-04-03 @ 20:07:05
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0