Tävling idag

Kan nog börja med att skriva att jag inte lyckas så speciellt bra med uppdateringen. Dom senaste dagarna har jag varit rätt så upptagen. I fredags var jag ute för första gången med min kanin, han tyckte att det var skitroligt! Igår var jag ute och cyklade en sväng. Varmt vare också, sommarkänsla! Har föresten gjort en ny design, det gick bli en enkel, då jag inte tyckte om den förra riktigt. Idag är det tävling som gäller. Blir min första lokaltävling, kommer bli awesome! Har inte ridit Meja på länge, och inte heller tävlat henne, så hoppas att det går bra! Börjar bli nervös nu.. Ska även fota lite idag och vara funktionär tror jag. Tyvärr kunde inte Emilie komma idag, så det kanske inte blir några bilder, får se.. Annars filmar pappa, som vanligt! Nu måste jag äta frukost, och sedan ska jag åka till stallet.


Tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0