Äppelpaj.

Godkväll! Har nu äntligen kommit till datorn. Har haft fullt upp hela dagen (sen jag kom hem från skolan), att baka. Eftersom att min mamma fyllde år igår, så tänkte jag överraska henne, så jag gjorde chokladpudding och äppelpaj. Reslutatet blev fantastiskt gott! Sitter med NO boken framför mig. Fick nämligen sluta tidigare idag, då vi slapp NO:n, så vi måste läsa på några sidor typ. Det är nog dags för mig att öppna boken och läsa, sen blir det att sova.

Imorgon är det onsdag, halva skolveckan har redan gått. Känns skönt. Börjar 08:45, så jag behöver som tur inte så upp så tidigt. Ska nog ta en längre sovmorgon tror jag, behöver min skönhetssömn, haha. Slutar 15:55, och därefter har jag ridning. Nu kan pappa äntligen skjutsa mig, han är äntligen frisk så då ska jag nog ta med mig kameran så han kan fota.

Fastnade vid datorn, haha. Ska börja läsa nu, godnatt på er!


Finaste från Blåbärsdressyren. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0