Fredag.

I onsdags red jag Chivas och det gick riktigt bra, jag fick kämpa med att få till en bra takt och tempo. Vi övade mycket med galoppen. Och för mig så gick galoppen bäst. Vi började med att rida bågar på långsidorna, gjorde även lite skänkelvikningar både i bågen i trav och galopp och det kändes riktigt bra. Var iaf nöjd efter ridpasset, och Chivas fick mycket beröm! Juste, vi fick se våra NO prov i onsdags, och det blev som jag ville alltså ett A. Blev sjukt glad! Igår satt jag med matten i flera timmar, gjorde klart stencilen och jobbade fyra sidor i boken. Hehe, jag har räknat lite långt enligt min mattelärares planeringar, men skitsamma. Procent är roligt, så. Fredag idag då, lycka! Älskar fredagar skarpt! Jag måste iaf gå upp nu så jag hinner käka lite frukost också, får inte slarva med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0