Känner mig som ett fullt mjölpaket..

Haha, fråga inte om rubriken, men jag är helt slut efter alla veckorna. Jag har kämpat och kämpat i skolan, med att plugga, att få in skiten i huvudet.. Idag hade jag SO prov och det gick super, hoppas bara att Åsa tycker samma sak. Haha, nejmen, det gick bättre än jag trodde! Sista veckan innan lovet och då vill man helst slappa, men nu är det provet gjort. Nu är det bara fredag kvar, sen är det lov. Känns hur jäkla skönt som helst. Jag behöver det lovet, verkligen, så jäkla hårt som jag kämpat i skolan. Är helt död nu. Ligger i sängen och håller nästan på att somna. Men det får vänta lite, då jag måste redigera lite bilder och sånt. Är inte alls taggad inför imorgon, men tur att det är fredag iaf. Missa inte Biggest Loser Sverige ikväll, klockan 21:00 (tror jag?), hehe, bara för att jag gillar det programmet, hehe, normal, i know. Photoshopet och bilderna väntar på mig nu, vi hörs strax igen.


Jag och Chivas för några veckor sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0