Middag.

Har spenderat dagen med Jennie min kusin, vi har spelat tvspel för det mesta. Duschade för en stund sen och nu ska jag äta middag. Sedan blir det att packa grejerna inför imorgon, och sedan sova, då jag ska upp runt halv 5 imorgon. Romme imorgon, ska åka skidor med Cajsalisa. Kommer bli sjukt roligt! Längtar redan. Hatar bara att man måste gå upp tidigt, eftersom att bussarna typ åker halv 7, suck, annars kommer dagen bli skitrolig! Ingen mer uppdatering ikväll, eftersom att jag måste lägga mig tidigt. Uppdatering blir nog på tisdag, då jag kommer hem sent imorgon också. Fast det kan ju hända att jag uppdaterar på bussen.


Cajsalisa och Nikita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0