Sista veckan.

Tjenamors! Har inte bloggat på en hel vecka (tror jag).. :( Har pluggat i stort sett varje dag, och då hinner jag inte uppdatera. Idag är det onsdag och halva skoldagen har redan gått. Slutar tidigare idag vilket är sjukt skönt! I måndags red jag Frank och det gick skitbra. Nu har vi fått till ridningen på marken, att jag har fått till ett bättre tempo. Nu är nästa steg att få bort tittandet på hindrerna (första gången man kommer på ett hinder). Jag fick en bättre känsla i måndags, och det är tummen upp! Idag har jag ridning, tror att vi ska hoppa. Sedan ska jag plugga på SO hela kvällen, då jag har prov imorgon. Kul, men nästa vecka är det äntligen sportlov! Vi hörs imorgon eller på fredag, då jag ska försöka uppdatera bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0