Söndag.

Den här veckan har varit en ganska rejäl slappvecka. Inte så mycket i skolan, skönt att slippa den där jobbiga pressen på allting. Igår (lördag) städade jag kaninburen, städade även mitt eget rum, duktigt. Tränade också, och handlade lite under dagen. Blandannat lite till min kanin. Sen blev det slapp hela kvällen. Idag vaknade jag runt halv 8, det förvånar mig att jag kan vakna så tidigt. Idag händer nog inget speciellt, min faster kommer upp och klipper klorna på Bullen (min kanin). Sen blir det nog bara att ta det lugnt.

Ska fixa lite frukost nu.


Haha, failbild på mig och Conquest från Blåbärsdressyren. Igga min snygga sits, sitter snett, haha.

Kommentarer
Postat av: Celina

Kan du inte göra en STOR bildbomb på dig och conquest med alla bilder du har på dig och han typ , skulle va kul att se :D!

2012-02-08 @ 14:41:22
URL: http://jumpstaars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0