Träna.

Har sjukt tråkigt just nu, så jag tror att jag ska träna lite. Tränade igår, men det var inte så anstängande, så jag tar lite mer situps och sånt. Magmuuskler nästa, jaao? Konditionen måste förbättras också, så jag ska nog gå på vårat promenadsband också. Måste verkligen komma igång med träningen, vill ha mer muskler och gå upp i vikt. Hoppas på bra resultat efter sommaren. Nu har jag inte orkat tränat så mycket, beroende på trötthet och att jag har varit förkyld. Träning varannan dag får det bli från och med nu!

Min kusin och hennes mamma kommer strax och ska klippa Bullens klor, och sen ska jag nog vara med min kusin ett tag. Men först blir det att äta lunch och träna. Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0