Veckoplanering.

Sportlovetsplaneringar:

Söndag: Slappa.

Måndag: Fota Frida och Hellen, hoppträning på kvällen.

Tisdag: Inget planerat, kanske igenridning i hoppgruppen om det finns hästar (?).

Onsdag: Inget planerat, ridning på kvällen.

Torsdag: Åka till mormor.

Fredag: Mormor.

Lördag: Mormor.

Söndag: Åka hem från mormor. Ponnycupsmatch mot Mälarhöjden.

Är det någon som vill bli fotad t.ex när den rider ställer jag gärna upp antingen tisdagen eller onsdagen (dom jag känner givetvis)! :)

Så ser mitt sportlov ut, veckan efter är det prao!






Johanna och Wilma för ett tag sedan (ja, jag har brist på bilder, jag vet).

Kommentarer
Postat av: Team Nyrk!

Hello, riktigt fin blogg har du! :)

Kom in till oss, kanske bloglovin byte? :)

kram!

2012-02-26 @ 19:00:43
URL: http://teamnyrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0