Bad update.

Halloj! Det har varit en riktigt dålig uppdatering här.. Jag har inte haft tid, det är mycket i plugget och ridningen, men jag kan skriva en kort sammanfattning om det som hänt. I söndags var det ponnycupsmatch, hemma mot Gladö RS. Jag red Conquest, det gick sådär, han var sjukt stel och jag blev typ stressad och okoncentrerad. Jag red slarvigt och tog inte ut hörnen ordentligt. Men det gick bra för alla andra i mitt lag. När Gladö ryttarna hoppade upp på våra hästar trodde jag direkt att dom skulle kunna vinna. Men vi vann med 9 poäng, kändes riktigt kul,men lite konstigt att vi vunnit alla hemmamatcher och förlorat alla bortamatcher. Igår var det hoppträning, stog uppskriven på Frankie Boy (Frank som han egentligen heter/kallas). Var sjukt länge sen jag red honom. Men vi klarade vissa stunder galant, vissa blev det lite fel. Men det första hoppen kändes bäst och i slutet! Idag är.det tisdag då, ligger fortfarande kvar i sängen och mobilbloggar. Jag orkar inte alls gå upp.. Vi har en sjukttråkig skoldag idag, men jag har lite brottom nu, jag ska försöka uppdatera när jag kommer hem. Men jag tror att det kan bli lite tajt då jag måste plugga. Men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0