Chivas Regal.

Idag stog jag uppskriven på Chivas, min första tanke var ''YES, första gången jag rider honom, det här kommer bli spännande!'' Och det gick ganska bra ändå, han var pigg, som jag trodde, men mot slutet kunde jag reglera honom bättre. Blev lite hård i handen då han försökte sticka, men när jag själv blev lugnare blev han mycket mjukare och han kändes riktigt fin imellanåt. Skulle inte tacka nej till att rida den hästen igen, jag behöver en sån häst för att jag ska kunna utvecklas & rida lite mer piggare hästar. Jag vill kunna lära mig att både rida sega hästar och pigga hästar utan några problem, men det är ju lätt för mig att säga, haha not. Men iaf, jag vill verkligen fortsätta rida honom.


Bild från idag.

Anmälde mig också till Blåbärsdressyren,
egentligen skulle jag inte vara med, men om jag betalar själv så fick jag det. (alltså av min pappa). Så jag tackade absolut inte nej till det. Sprang in till kontoret och anmälde mig direkt efter jag hade pratat med pappa & fixat Chivas. Så jag anmälde mig på Conquest, hoppas bara att han får gå 2 gånger, annars blir det nog Dillon. Samma dag är det även Ponnycupen mot Enskede, blir nice, men jag kommer nog inte rida då, eftersom att jag har ridit nästan alla gånger nu (jag har varit ganska mycket reserv & så). Men oavsett om jag rider eller inte, så ska jag dit och fota och heja!

Fick även reda på att jag kommer få rida Conquest i Ponnycupen på söndag, hemmamatch mot Gladö RS. Taaaagga! :D :D :D

Nu ska jag äta middag, hoppa in i duschen & plugga. Tyvärr sista inlägget för ikväll, men jag har mycket pluggande, sorry.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Kan du fota mig när jag tävlar Conquest?? :D

2012-01-19 @ 06:03:20
URL: http://fotografennathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0