Dagens ridpass.

Red Dillon idag, gick rätt bra, han kändes riktigt fin! Nya ridläraren var också helt okej, det var ju trots allt första gången hon hade oss, så hoppas att jag kommer lära mig nåt nytt senare när vi har lärt känna henne, och när hon vet vilka vi är i ridgruppen. Vi red mest tempoväxlingar & sådant, för att hon ville se hur vi rider och ah, någonting sånt sa hon iaf. Det gick bäst i traven, då vi satt ner, han kändes grymt fin, blev nästan lite förvånad. Det gick bra iaf, är nöjd! Pappa fotade lite, men inte så mycket dock.. Men jag gillade en bild extremt mycket, visar den när jag har laddat över bilderna.

Ska titta lite på Biggest Loser Sverige nu, och sedan fortsätta öva på talet!


Hehe, man kan lugnt säga att jag har brist på bilder. Fotad förra veckan, eller förrförra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0