Gladiatorerna.

Sitter just och glor på Gladiatorerna, rätt roligt faktiskt. Ska alldeles strax gå och lägga mig, imorgon ska man som sagt upp sjukt tidigt. Ska glo igenom programmet några gånger innan jag slocknar också, har inte ridit LC:2 på länge känns det som. Nejmen, jag kan det, men jag känner nog att jag måste kolla igenom det iaf. Nu känner jag verkligen att det måste gå bra för mig imorgon, och jag vill verkligen att det ska gå bra för både mig och laget. Hoppas verkligen! Börjar bli lite smånervös, men det är bara bra, lite nervös ska man vara! Ska göra lite tidsinställda nu, för att jag inte har uppdaterat bra alls idag. Vi får se ifall det blir någon uppdatering innan jag åker, men annars blir det kanske mobilbloggning. Hörs & godnatt, det här blir nog sista inlägget tyvärr, men tidsinställda kommer!


Angelika och Nanook, som jag fotade för ungefär ett år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0