Godisgris..

Har varit hemma i några timmar nu, var och mötte mamma runt 4 tiden. Köpte hårfärg också, och spån & hö till min kanin. Jag har haft honom i mer än en månad nu, längtar tills sommaren då jag kan gå ut med honom, med koppel & det, då blir det mycket bilder på bloggen! Sitter nu och äter godis, inge bra alls för mig, eftersom att jag tränar & vill gå upp i vikt äter jag fel, men jag orkar inte bry mig om jag äter godis då & då.. Men jag hoppas iallafall att det blir skillnad sen när jag har styrketränat i några månader. Ska även träna lite idag, då jag inte gjorde det igår. Kör lite kondition, och tyngder & kanske armhävningar och situps. Konditionen måste jag verkligen förbättra, därför måste jag gå på vårat promenadsband varje vecka. Jag vill komma någonstans i livet, och det är bara jag som kan förändra det.
Jag ska även plugga ikväll, ska träna nu, sen blir det pluggning mest i NO. Vi hörs strax!


Vi kör hårt som tusan på söndag, är redan så himla taggad!


Kommentarer
Postat av: Nathalie :)

vad ska du ha för 'tävlings outfit'? :) ska du ha kavaj, lr rida i vanliga ridkläder?? :)

2012-01-21 @ 07:29:48
URL: http://fotografennathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0