Godnatt.

Duschade för ett tag sedan & nu hamnade jag här. Har pluggat rejält idag, men jag har inte orkat göra allting som egentligen behövs göras. Men det får bli imorgon istället. Har massa instuderingsfrågor & sånt, men jag är för lat, så istället ska jag gå och lägga mig nu och läsa lite i SO boken och NO boken. Hehe, duktig tjej som pluggar, men frågorna får vänta tills imorgon.

Imorgon är det skola då, börjar 08:45, får egentligen ingen lång sovmorgon, men jag kan iaf gå upp runt kvart över sju/halv åtta. Slutar sen runt fyra, men onsdagarna brukar gå rätt fort ändå, speciellt lektionerna innan lunchen. Har sen ridning på kvällen, åker hemifrån runt fem, så vi får se iaf jag hinner blogga då jag måste plugga också. Och pluggandet går före bloggen tyvärr.. Så det är därför också det inte blir så superbra uppdatering.. :( Men jag gör mitt allra bästa! Nu ska jag läsa lite, sen soova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lina Jonsson

Sv: Tack så mycket och detsamma ! :D

2012-01-18 @ 19:12:51
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0