Godnatt, allesammans.

Duschade en snabbis för en stund sedan. Håller på med lite tidsinställda, inför morgondagen, så bloggen inte blir allt för tom vilket den inte kommer bli nu! Så jag har ordnat det. Men eftersom att jag har väldigt mycket i skolan blir det tajt för mig vissa dagar att blogga, men som sagt, hinner jag med tidsinställda så fixar jag självklart det, för det är inte bra med tom blogg varje dag, som jag har slarvat med. Skärpning Lollo! Nu ska jag iaf sova, imorgon börjar jag runt 08:45, tror jag, om jag inte börjar typ 10:00 då det är halvklass & vissa ska hålla tal. Hinner nog inte uppdatera imorgon på morgonen, får se till att blogga på kvällen. Den här veckan är det inte så mycket läxor, inte än så länge iaf. Så jag försöker med bra uppdatering! Hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0