Hemma.

Har ni haft en bra dag, ni som började skolan idag? Min var iaf helt okej. Åkte inte till Tungelsta Ridklubb då jag inte tänker rida kvar där länge. Vi har hästkunskap i skolan & jag har helt enkelt tröttnat på att vara där, då jag inte trivs där. Och tro nu inte att jag ska sluta rida, för det ska jag absolut inte. Jag rider redan på en underbar ridskola Blåkulla (där jag rider i vanliga fall), & där trivs jag jättebra. Så jag känner inte att jag kan få ut något av det att rida kvar på Tungelsta Ridklubb. Lite smått nyheter sådär, men ja. Skoldagen gick bra, vi hade vanliga lektioner som vanligt. Hade lite kul på musiken, då inte vår konstiga lärare kom och hjälpte oss, så jag hade lite kul med ett keyboard och spelade lite rolig musik där, hehe! Hoppas nu på en bra termin och bra betyg, jag ska kämpa!

Har varit hemma ett tag nu, tog ut kaninen lite så han fick springa av sig (inne i mitt rum). Hehe, han är nog världens gulligaste, han blir så glad när han får komma ut och så skuttar han runt, så söt! Ska strax köra lite styrketräning och yoga, nice! Ska börja komma igång med att träna då jag måste bygga upp lite muskler & även ryggen och magen. Ska köra det några gånger i veckan, hoppas att det ger resultat efter någon månad.

Nu ska jag gå och fixa några smörgåsar, min mage ropar verkligen på mat. Vi hörs snart igen! Ska försöka uppdatera så bra som möjligt idag.


Heheh, min lilla kaninunge :3 ♥

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

sv; härligt! samma här :D

2012-01-10 @ 15:27:52
URL: http://ainaphoto.blogg.se/
Postat av: Emma ♥ Lydia

Kan du fota din kaninbur? Jag vill själv ha kanin, men vet inte hur stor buren ska vara & så :(

2012-01-10 @ 17:13:04
URL: http://trueriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0