Jag lyckades!

Dagen började med att jag försov mig.. Hade alarm på kvart i sex, och jag vaknade halv åtta. Vilken tur att jag inte vaknade runt
11-12.. Cp alarm som inte ringde. Hade iaf språkval först och då tränade jag på talet. Blev lite nervös men inte så värst mycket. Vi hade sedan svenska och då skulle vi göra talet. Jag blev mer nervösare och nervösare, men jag gick upp där, sa mitt tal, och jag klarade det! Jag tänkte: Men vafasiken, jag är ingen jävla mes, jag måste ju fan visa vad jag går för. Visst det kanske inte var så bra, då jag pratade lite snabbt och talet var lite kort, men ärligt talat bryr jag mig inte, jag vågade ställa mig där & det är jag stolt över. Fick ett D på det, och jag förväntar mig inte mycket mer än så, jag gillar inte att säga muntliga grejer, så det räcker för mig. Har iaf ett muntligt tal kvar & nu får jag kämpa för det blir ännu svårare. Ett framsteg har jag iaf gjort nu, hoppas att det går bättre med självförtroendet nu, jag måste tro på mig själv.

Jag är så grymt tacksam över era fina kommentarer jag fick igår. Det går verkligen rakt in i hjärtat, och ja, man kan inte låta bli att bli tårögd. Älskar er verkligen, tacktack! :)

Ska strax fixa lite mat och sedan ska jag väl försöka uppdatera bra. Nu har jag inga läxor, så det blir förhoppningsvis bra uppdatering ikväll. Fortsätt med eran respons som ni gör nu, ni är helt jävla bäst helt enkelt!


Min allra första tävling, och det var på Skutans Gård. Gick sjukt bra & jag red även barbacka 40 cm. Kom på tredje plats! :D

Kommentarer
Postat av: Wilma

Vad bra att det gick bra!:))

2012-01-12 @ 17:42:15
URL: http://ewilmas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så kul att det gick bra! :)

2012-01-12 @ 21:49:54
URL: http://hnilssons.blogg.se/
Postat av: Julia

Var med i veckans ekipage på bloggen och vinn en länkning eller kanske till och med en bild länk på bloggen. För mer info gå in på www.ponnytokar.blogg.se! :)

Lycka till!



Kram ponnytokar! :)

2012-01-13 @ 13:02:39
URL: http://ponnytokar.blogg.se/
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

du visar alltid samma bilder eller alltså terrängen på blåkulla eller flox osv. lite nya bilder vill vi ha

2012-01-15 @ 11:51:20
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0