Kul att ha virus i datorn..

Halloj! Dålig uppdatering, I'm sorry. Min dator fungerade inte igår, den har typ fått virus eller nåt. Så jag kan nästan inte göra någonting på den. Suck.. Som tur fick jag låna pappas minidator sålänge, det räddade min dag!

Jahapp, nu är det 2012 då! 1 januari dessutom, helt galet. Slappade igår men runt fem tiden gick jag och gjorde iordning mig & duschade. Var sedan hemma hos min farmor till ungefär halv tolv, då jag gick hem. Fotade fyrverkerierna och sånt. Gick sedan tillbaka till farmor och sov över där. Somnade runt fyra och vaknade runt elva. Har sedan inte gjort så mycket mer. Satte mig precis vid datorn efter att nyss ha käkat middag.

Svarar på frågestunden & utser veckans blogg ikväll! :D


Gammal bild från en Skutantävling för ungefär ett halvår/år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0