Lat tjej.

Halloj! Dålig uppdatering idag, inte bra. Jag är förlat. Vissa dagar är jag verkligen inte på bra humör, som t.ex på måndagar och onsdagar, i skolan då förstås. Har långa skoldagar, så när jag kommer hem vill man nästan mest av allt lägga sig i sängen och bara ta det lugnt. Men det är bra att jag har ridning på både måndag och onsdag, ridning är aldrig tråkigt. Det är alltid lika kul, ävens fast man inte visar det lika mycket som när man var mindre. Hehe, men det jag ville komma till var att jag ändrar humör nästan varje dag beroende på skoldagarna och sånt. Helt sjukt men jag gör det. En dag kan jag vara sur på allt och alla, den andra dagen kan jag vara hur glad som helst.. Ojdå, fastnade för det här samtalsämnet. Slutsnackat om det, imorgon är det fredag & fredagar är i stort sett alltid den bästa dagen på veckan. Intressanta klubben antecknar här. Märkte att det här inlägget inte blev som jag hade tänkt mig. Men jag ska iaf sova nu, bättre uppdatering kommer förhoppningsvis imorgon! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sabina Borenius-ronda.blogg.se-Hästblogg

Sv: Tack så mycket!

2012-01-12 @ 22:55:34
URL: http://ronda.blogg.se/
Postat av: jessica

ja hatar också långa dagar!! hela dan blir förstörd för man e depp :p

2012-01-13 @ 08:32:51
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0