Matvrak.

Märkte att jag inte alls höll det jag skrev imorse. Att jag skulle blogga när jag kom hem från skolan. Men icke sa nicke. Har tagit det lugnt, tränade lite, eller lite och lite, jag testade att göra ''plankan'', usch, men jag behöver mer magmuskler. Orkade inte alls stå så länge, hehe, borde verkligen komma i form, behöver mer muskler i alla delar av kroppen i stort sett. Tänkte börja med benen, armarna, ryggen och magen. Och det blir styrketräning, för det behöver jag verkligen. Skulle behöva gå på ett gåband som vi har hemma, men jag rider ju ändå så där får jag redan lite hjälp på vägen.

Ska alldeles strax till farmor och vara där med min kusin och hennes bästis. Hehe, dom har ett jätteroligt kortspel som jag blev beroende av! Juste, matvrak var jag faktiskt idag. Åt knappt någon frukost, hm.. Vi hade ingenting hemma nästan, ska man behöva äta rostat bröd hela tiden, ursh, när man har ätit det några gånger tröttnar man ju. Så jag tvingade pappa att handlade idag, och jag skrev värsta långa listan. Borde visa för er, haha, snacka om bortskämd när det gäller mat. Jag ska ha allting som är gott, haha, knäpp jag är. Iaf, så käkade vi middag & konstigt nog åt jag mer än jag trodde att jag skulle orka. 3 korv med bröd och 2 mackor, shit. Kan ju ha varit för att jag knappt åt frukost.

Märker att det inte blir så intressanta inlägg här, jag skriver mest om mitt ''vardagsliv''.
Kan ju ändå fråga er när jag ändå håller på..

Tycker ni att jag ska skriva om min vardag i bloggen? Eller ska det bara vara en häst & fotoblogg? :) Ni får bestämma vad som är roligast att läsa ;) Det lär ju defenitivt bli mer inlägg om jag berättar om skolan och sånt och även lite andra grejer som jag egentligen inte tar upp i bloggen.


Bästa ponny ♥ En bild från ridläger 2011.

Kommentarer
Postat av: Moa

Superfin blogg!

Intresserad av ett bloglovin-byte? :)

2012-01-14 @ 11:23:25
URL: http://mooaahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0