Piggelin.

Hehe, godmorgon! Vaknade runt kvart i 6 och kunde gå upp då, blev förvånad men brukar alltid annars somna om annars. Lyckades iaf ta mig upp, och har precis fixat mig och lite sånt. Jag ska om ca 20 minuter käka lite frukost, så på 20 minuter hinner jag nog sitta här i lugn och ro, haha. Jag brukar annars få stressa som en galning på morgonen, men ja, det här var en bra start på första dagen (innan man ska till skolan), haha.
Idag är det tisdag då, och då har jag nog en ganska kort skoldag tror jag.. Börjar runt 08:00 och slutar runt 12:00-13:00, eller nåt sånt. Men jag vet inte om vi har vanliga lektioner idag (bra koll jag har). Ska göra lite tidsinställda nu, och sen ses vi efter jag har slutat skolan, om jag har överlevt eller inte.


Jag har brist på bilder, men så fort jag fått igång min egna dator blir det nog mer & bättre bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0