Redigerar bilder.

Sitter just nu och redigerar bilder från idag, som kommer upp om en stund här på bloggen. Ska även utse veckans blogg som jag kommer välja ut strax! Spänningen upptrappas, hehe :D 3 vinnare som sagt, håll utkik!
Har rätt så tråkigt just nu, känns sjukt tråkigt att Maja inte är här.. Snart är det även en ny vecka, skolan börjar & allt. Som tur har vi studiedag imorgon, så vi börjar på tisdag, skadeglädje! Kommer vara helt död, måste kämpa som jag vet inte vad, mest för betygen.. Det är det jag syftar mest på. Just nu har jag ändå helt okej betyg, men jag hoppas på bättre den här terminen! :D Ska fortsätta med bilderna nu. Strax kommer veckans blogg vinnare upp!




Jag rider Meja i hoppgruppen, någon gång under förra terminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0