Sjukling?

Hej, det var ett tag sedan jag bloggade. Har haft mycket i skolan, den här veckan har jag fått plugga brallorna av mig. Har gjort ett tal, i torsdags och det gick helt okej. Sen även NO prov som var igår. Kände mig lite risig igår, kanske blivit smittad av pappa. Som tur känns det lite bättre idag.

Imorgon ska jag upp tidigt. Jag ska först iväg till Blåkulla och tävla Conquest på Blåbärsdressyren. Därefter ska jag nog kolla & fota när andra tävlar, sedan ska jag iväg till nästa stall. Då är det Ponnycupsmatch, bortamatch mot Enskede. Ska inte rida, men jag ska iaf fota och heja på mitt lag. Hoppas nu att jag blir lite piggare, får nog droga i mig vitaminer & halstabletter. Jag får inte bli sjuk nu, jag orkar inte. Jag har inte tid för att vara sjuk. Kommer då missa skitmycket i skolan och ridningen. Ursh..! Som tur har jag inte feber nu, så jag kommer åka till stallet imorgon ändå.

Nu ska jag nog gå och lägga mig, kanske somnar ett tag eller så, är så sjukt trött... Hoppas att jag är piggare imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0