Snabbt.

Det blir ett litet snabbt inlägg här då. Torsdag idag då, hade en kort skoldag, ganska lugna och snabba lektioner. Kändes skönt att äntligen få komma hem. Har iaf pluggat som tusan idag, framför allt i SO, Matte, nu ska jag börja med NO, då jag har prov på onsdag. Bra betyg nästa eller..? Kanske.. Hoppas det iaf! Jag ska satsa det här året, nu jäklar! Imorgon börjar jag runt 08:05, och slutar runt 13:15 eller nåt sånt. Blir att plugga arslet av mig imorgon igen, så vi får se hur det blir med uppdateringen. Det är väldigt mycket i skolan nu, jag plugga egentligen i onödan, eller onödan gör jag väl inte, men i Matten ligger jag redan på röd kurs, i engelskan har jag kommit långt i boken. Jag har nästan gjort klart alla instuderingsfrågor till SO provet. Jag är klar med alla instuderingsfrågor till NO provet (ska dock läsa i boken & öva på alla frågor). Jag vill komma långt, så jag strävar efter bra betyg. Sen måste jag även plugga gärnet i helgen också, jobbigt, men, värt det.

På lördag ska jag till stallet för att fixa Conquest inför söndag, Ponnycupsmatch, så om det går gör jag nog knoppar på honom, om jag lyckas. Och på söndag är det då Ponnycupen mot Gladö RS, så jag har ganska mycket fullt upp den här veckan. Men jag gör mitt bästa med uppdateringen. Ska kolla på Biggest Loser Sverige nu, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0