Snow.

Halloj! Jag och Maja vaknade runt halv 1. Vi gick upp och käkade frulle, sen fixade vi oss. Sedan gick vi ut och fotade lite. Blev riktigt bra bilder med nya objektivet! Dock fick jag jävligt ont i huvudet när vi var ute, kände mig helt drogad när vi gick in. Självmord nästa eller? Haha, men typ.. Sån känsla får jag när jag har migrän, hellre att vara dö än att lida. Har vilat och nu har det gått över, skitglad, hah. Det gick över skitfort den här gången, det brukar annars hålla i sig i en hel dag, den här gången hade jag tur. Ska strax gå till farmor och träffa min kusin och vara med henne & hennes bästis ett tag. Vi hörs lite senare då jag utser veckans blogg också!


Bild från idag. Fotograf: Maja | Kamera: Canon EOS 550D.

Kommentarer
Postat av: Maja

Bästa helgen bästis! <3

Följer dig via bloglovin' nu, följ gärna mig tillbax så skulle det vara åsum! :'3

2012-01-08 @ 19:29:35
URL: http://calledmeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0