Sovdags.

Det blev lite konstiga inlägg ikväll, hehe, iaf två av dom. Jaja, bättre än ingenting, ellerhur? Ska strax borsta tänderna, sen ska jag lägga mig. Börjar 08:45 imorgon, så lite sovmorgon får jag, ska upp runt 07:00. Om jag hinner ska jag försöka att uppdatera på morgonen. Går i skolan till ca 16:00 imorgon, suck... Har sen ridning på kvällen iaf, och då får vi en ny ridlärare också, blir kul. Ska den här gången komma ihåg att ladda kameran, så pappa kan fota lite. Godnatt! ♥


Gammal bild på mig och Fritz på en ponnycupsträning.


Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E - superponyriders♥

Följer dej nu! följ oss :) <3 kram

2012-01-10 @ 23:25:10
URL: http://superponyriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0