The answers.

Matilda:
Vem är din bästavän?
Min bästavän heter Maja Lindberg.
Hur mycket gillar du conquest på en skala 0-10?
Självklart gillar jag Conquest upp till skala 10.
Skulle du kunna ägna dig en dag åt bara vara hemma?
Ja, det skulle jag kunna göra om jag har riktigt tråkigt och inte vet vad jag ska göra.
Villa hästbloggar läser du?
Jag läser för det mesta dressyrmupparna, nellieberntsson, ponnysanning, ryttarmosaren och fler.
Favorit affär?
Min favoritaffär är nog Ginatricot om man tänker på vanliga köpcenter, annars blir det nog Lyckås.


Min favorithäst, Conquest.

Wilma:
Hästar:
Hur många år har du ridit?
Jag är inne på femte året just nu.
Vem är din favorit på blåkulla förutom Conquest?
Det måste nog vara.. Dillon tror jag.
Vad är det högsta du har hoppat?
Det högsta jag har hoppat är nog runt 80-85 cm tror jag.
-------------------------------------------------
Bloggen:
När började du blogga?
Det var nog för flera år sedan, kanske för 2-3 år sedan.
Hur kom det sig att du började blogga?
Det kommer jag inte riktigt ihåg, det måste nog varit för att mina kompisar bloggade så jag provade och fastnade för det.
Hur lärde du dig allt med photoshop?
Lär mig blandannat från kompisar, bloggar. Och framför allt så försöker jag alltid testa mig fram, det är nog nästan så jag har lärt mig mest.
Vad använder du för andra program till designer?
Jag använder inget annat program förutom mitt Photoshop - Adobe Photoshop Elements 8.


Haha, en failbild på mig när jag hoppade över ett hinder (typ det högsta jag hoppat ''utan'' häst xD).

Johanna:
Vad tycker du om min blogg?
Jag tycker din blogg är väldigt bra, du har på senaste tiden börjat uppdatera riktigt bra & det är tummen upp för du skriver verkligen intressanta inlägg!
Hur många besökare har du per dag?
Jag har runt 40-80 besökare per dag, men jag hoppas på ännu mer!

Emilie:
1. Vad betyder jag för dig?
Du betyder enormt mycket för mig, finns nog inga ord, men du är en super vän!
2. Vad tycker du om min novellblogg?
Din novellblogg är fantastisk, du skriver otroligt bra & iaf jag älskar den verkligen.
3. Vem är gillar du på Blåkulla förutom Conquest?
Det måste nog vara.. Dillon tror jag.
4. Tycker du om att hoppa Bandit?
Han är väldigt rolig att hoppa, men jag passar inte riktigt med fjordingar, men det funkar helt okej ändå.
5. Hur mycket gillar du Dillon från en skala 0-10?
Hm, jag gillar nog Dillon upp till skala 5 kanske.
6. Hur många bloggar har du haft?
Det minns jag inte, minst 5 eller nåt.
7. Tycker du om din kamera? Alltså, är den bra och så?
Den är bra, speciellt om man fotar där det är solljus. Då kan det verkligen bli kanonbilder!
8. Om du fick välja en höjd att tävla Conquest på, vad skulle det vara?
Runt 70-80 kanske.
9. Vad tycker du om skvallerbloggar?
Skvallerbloggar är ganska intressanta tycker jag, jag brukar dagligen kolla runt på sånna bloggar. Men jag stör mig på när dom går lite för långt.
10. Vad tycker du om Nellie Berntsson?
Hon verkar en snäll & glad person, men det är svårt att säga då jag inte känner henne.


En hoppträning på Bandit.

Maja:
Vad fick dig att börja blogga?
Det kommer jag inte riktigt ihåg, det måste nog varit för att mina kompisar bloggade så jag provade och fastnade för det.
Vad är det roligaste/tråkigaste med att blogga?
Det roligaste är nog att man har många läsare som tycker om ens blogg & att man får bra respons. Det tråkigaste är nog när man inte har ider eller inte har några besökare/kommentarer.
Favoritfärg på häst?
Fux, brun och vit. 
Favoritmusik/band? :)
Tecno.
Vad gillar du inte för musik?
Opera och sånt.
Vilka stora häst-bloggar läser du?
Jag läser för det mesta dressyrmupparna, nellieberntsson, ponnysanning, ryttarmosaren och fler.


Finaste fuxfärgen enligt mig!

Jennie:
Glass
elr godis ?
Choklad elr små godis?
Liar liar elr mean girls?
Skräck filmer elr romantiska ?
Kanin elr hamster?
Katt elr hund?

Hanna:
Favoritfärg (schabrak lindor osv) på bruna hästar?
Röd, mörkblå.
Vilken skola går du i?
Det tänker jag inte ta upp i bloggen tyvärr.
Hur länge har du ridit?
Jag är inne på femte året just nu.

Pernilla:
vad tkr du om min blogg?
Din blogg är bra, du uppdaterar riktigt bra, tummen upp för det!

Emilia:
Har du åkt ambulans någon gång? Varför isåfall?
Nej, jag har aldrig åkt ambulans.


Bara för att jag älskar röda schabrak! :D

Tack för alla frågor, hoppas ni blev nöjda över svaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0