Tisdag.

Hello everybody. I'm sorry for bad update. Hehe, bra engelska, host. I söndags red jag Conquest på Blåbärsdressyren, och ja, det gick väldigt bra. Dock måste jag slipa till sitsen lite, och bli bättre på att inte ha så lösa tyglar hela tiden. Och vi förlorade mot Enskede i Ponnycupen.. Riktigt tufft motstånd må jag säga. Men jag tyckte att alla red super. Glömde skriva det i inlägget under, men iaf. Nästa Ponnycupsmatch är nog hemma tror jag, mot Huvudsta eller nåt sånt.

Igår var det hoppträning, tog mig själv till stallet, då pappa inte kunde skjutsa. Jag typ dog på vägen, haha, så lat som jag är, men jag överlevde iaf. Stog uppskriven på Frank. Ridpasset gick sådär, vi övade på att få rätt galopp över hinder, vilket gick helt okej. Men innan hindret blev det fel galopp i vissa tillfällen, eller nästan hela tiden i slutet av ridpasset, men ja.. Åkte sedan hem.

Har varit rejält förkyld och sjukt trött, så efter jag kom en från skolan somnade jag i några timmar. Skoltrött säkert, men gud vad jobbigt.. Kämpigt i skolan och allt pga av det. Imorgon är det onsdag då, hoppas att vi får reda på matteprovet och noprovet, men det är inte helt hundra, men är alltid nyfiken vad man får för betyg. Hoppas bara inte på F (IG) på matteprovet, för det var sjukt svårt. Aja, ett godkänt är ju ganska okej iaf.

Har ridning imorgon också, om jag tar bussen (då min pappa typ fortfarande är sjuk), lär jag inte hinna blogga imellan, då jag måste direkt hem, skynda mig att käka, sen gå till bussen. Har typ en halvtimma imellan, så det blir lite tajt. Nu måste jag käka middag, sen går jag nog och lägger mig igen.


Jag och Conquest i söndags på framridningen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0