Tung dag.

Gick upp runt 7 imorse, fixade iordning mig, käkade snabbt en apelsin och massa vitaminer. Sen drog jag till bussen. Kom till stallet runt kvart i 9. Gick runt och fotade några och sen var det min tur att hoppa upp. Han kändes riktigt fin idag! På banan var han dock skitseg, men jag är nöjd ändå! Det blev 192 poäng och 69%. Åkte sen till Johanna och åt där, sen drog vi till Enskede och jag blev den lilla fotografen. Fick riktigt fina bilder! Åkte sedan hem och hoppade i ett varmt bad och nu ligger jag i sängen och mobilbloggar, hehe. Men jag ska nog sova nu, är sjukt trött. Imorgon är det skoldag igen, suck.. Orkar inte. Aja, men bilder kommer i veckan!

Kommentarer
Postat av: linnéa - fotoblogg

Hej!

Nu har jag månadens bild på min blogg! Var gärna med! :)

http://linnealinneaa.blogg.se/2012/january/manadens-bild-februari-1.html#comment

2012-01-30 @ 21:51:56
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0