Visste ni att...

...jag har blivit ''mobbad'' förut för att jag var/är så smal?
...jag älskar mat och är nästan alltid sugen på mat?
...jag aldrig är mig själv i skolan?
...att jag har grymt höga krav på mig själv?
...min kanin är bara några månader gammal?
...jag har aldrig opererat mig eller brytit något i kroppen?
...jag aldrig är med klasskompisar på fritiden?
...min bästavän bor ganska långt bort ifrån mig (ca 30 minuter från varandra), och jag träffar inte henne så ofta?
...jag aldrig har ridit med ridstövlar bortsett från plastridstövlar?
...jag har svårt att hitta vänner som passar mig?
...jag skrattar nästan åt allting?
...jag är sjukt blyg för nya personer?
...jag inte kan svälja tabletter?
...jag har haft lunginflammation förra året och fick vara hemma från skolan i 3 veckor?
...jag aldrig träffar min farfar och morfar?

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!

Nu har jag frågestund, vore guld värt om du frågade något :D



http://slowmotionphoto.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

2012-01-14 @ 23:14:46
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej!
Jag kunde inte svälja tabletter innan.
Men mamma köpte medcoat till mig på apoteket. Funkar jätte bra.
Bara ett tips, testa vettja! :)

2013-05-14 @ 15:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0