Visste ni...

...att jag är den älste i min hoppgrupp?
...att den första ''ridskolan'' jag började på var Skutans Gård (fast det egentligen är en ungdomsgård)?
...att om jag inte hade ridit på Skutans Gård hade jag nog aldrig fotograferat idag?
...att jag började rida på Skutans Gård pga att jag var på hästkalas där.
...att om jag inte hade gått på ett ridläger som var 2008, hade jag nog aldrig fått lära känna Maja lika bra som jag gör nu.
...att jag är med i ponnycupen i dressyr?
...att jag rider i en vanlig ridgrupp också, och inte bara hoppgrupp?
...att jag är blyg för nytt folk?
...att jag har fått enormt bra vänner igenom Blåkulla-tiden?


Jag hade aldrig känt den här underbara människan iaf jag inte hade ridit på Skutans Gård. ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia {Foto, häst, vardag]

sv: Tackar tackar! :D

2012-01-10 @ 13:49:24
URL: http://kindofscofield.blogg.se/
Postat av: Maja

Älskar dig! <3

2012-01-10 @ 14:57:27
URL: http://calledmeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0