4 juni

Förra veckan hade jag väldigt mycket att göra. I fredags skulle betygen in, och jag hade en hel del att göra. Därför har jag inte hunnit uppdatera, men nu är man väl ''fri'' nästan från läxor/prov och sånt. Snart sommarlov!

Igår var jag med en klubbhoppning (maskeradhoppning) 70 cm på Meja. Klädde ut mig till en jordgubbe med gräddklick på huvudet, haha. Fick stressa lite då jag var första start i 70 cm. Framridningen kändes bra. Dock kändes det konstigt att hoppa fjording än t.ex Frank eller Nobile. Det var skillnad faktiskt. Gick inte sådär bra på banan. På 3:an och 5:an blev det stopp, även på 6:an blev det en tvärnitning. Mejas huvud försvinner och jag hinner inte alls tänka och jag flyger över hennes huvud och tränset flyger av. Besviken jag blev på mig själv efteråt, men sånt händer, det kan inte alltid gå bra. Fotade sedan i stort sett alla som red efter mig. Kom delad 2:a i maskeraden också!
Video och bilder kommer senare!

Måndag idag, sitter hemma och har tråkigt. Gick hem då vi hade mer än 1 timmas rast. Ska nu gå tillbaka. Har två lektioner kvar, skönt! Mer uppdatering senare + bilder från igår kommer upp lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0