Dionne.

Idag red jag Dionne på hoppträningen och det gick sådär, det kändes rättare sagt inte bra alls.. Vi red fram ganska länge och jag fick hålla på länge med skritten. Traven var springig och ursh. Det gick typ inte alls att rida ordentligt, släppte man tyglarna skulle hon nog blivit en kanon, men höll jag imot drog hon ännu mer, ja, jag kunde iaf inte slappna av i kroppen.. Krångligt som fan, ursh.. Hoppningen gick väl lite bättre, men ja, fick ingen bra känsla idag. Om jag rider henne nästa gång hoppas jag på att det går lite bättre iaf.
Nu kollar jag på Big Brother och tror att jag ska sätta mig med matten då jag kom på vi typ har prov på onsdag. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Maja

Sv: Aw... I love you <3

2012-03-20 @ 07:01:55
URL: http://oskdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0