Ojdå, kanske dags att sova?

Halloj! Idag var jag ledig från skolan, skönt! Fick sova ut dessutom, härligt! Har städat lite och pluggat matematik. Ursh, har matteprov imorgon. Hoppas det går bra, men jag fattar det mesta och röda kursen känner jag mig även säker på så det borde inte vara några problem. Har även ridning imorgon, hoppas på Dillon eftersom att jag tävla honom på söndag på klubbdressyren. Gick sjukt bra förra veckan så hoppas på att det går ännu bättre på tävlingen. Satt och pluggade matte tills nu ungefär, helt galet.. Klockan är snart 2 och jag är uppe, mycket ovanligt för att vara mig. Jag ska nog sova nu, så jag kommer upp imorgon! Godnatt!

Bakade muffins här om dagen, tyckte att dom blev rätt häftiga ändå. Kul med karamellfärger, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0