Prao.

Just nu sitter jag på rast, ska strax tillbaka till avdelningen och 'leka' med barnen. (Jag praktiserar på dagis). Igår red jag Chivas och det gick bra, han var lite pigg då och då. Vi red mycket bågar och volter, det gick helt okej. Fick sedan vänta på pappa som var på styrelsemöte. Så jag borstade lite på Conquest. Saknar den lilla filuren.. Slutar 3 och då ska jag hämta min lillebror och sedan gå hem. Imorgon är det sista dagen för prao, kommer nog sakna det lite, för jag har haft det väldigt roligt. Nu ska jag spela lite Wordfeud som tidsfördriv. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej, nu har jag skaffat en ny blogg! Bara så du har kollen liksom, hoho kjam på daj! Btw.. Vi måste träffas snart :'3 <3

2012-03-08 @ 19:07:51
URL: http://oskdos.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv: Haha, glömde informera dig om det (a) <3

JAA! Då kan vi flumma sönder! :D :D <3

2012-03-09 @ 07:47:23
URL: http://oskdos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0