Time to sleep.

Har precis kommit ut ur duschen och ska nu ta fram ridgrejerna tills imorgon och sen ska jag lägga mig. Ska även tagga tills imorgon. Ska gå upp tidigt imorgon, så jag hinner, ska väl åka hemifrån runt kvart i 9. Pappa filmar och om Emilie kommer så fotar hon, så det blir nog både bilder och filmer! Då kommer dom upp imorgon, iaf bilderna isf. Kanske filmen också, om pappa laddar över den till datorn imorgon. Ja, nu ska jag sova iaf, godnatt på er. Får se om det blir något inlägg på morgonen, men jag tror att det kommer bli ganska tajt. Men det blir nog uppdatering efter stallet, så hoppas jag att jag kan lova att jag skriver om tävlingen sen, hehe, man vet aldrig med mig när det gäller bloggningen. Men jag tror nog att blogglusten har kommit tillbaka. Det är väl när jag inte pluggar som jag bloggar, hehe. Aja, dags att avsluta! Godnatt!


Glömde berätta att våra zebrafinkar har fått två ungar, döööör så sötaaa! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0