Tisdag.

Har inte varit så bra uppdatering av mig på senaste tiden.. Måste ta fram NO-boken och plugga eftersom att vi har prov imorgon, jag har typ panik.. :( Har på senaste tiden bara varit bra dagar för mig. Fick tillbaka SO provet igår och det gick super! Sen blev jag även vald som bäste elev bland alla åttor, eller att jag blev en elev som inte ger upp, aja, vet inte hur jag ska förklara. Men jag fick iaf gå upp på scen och fick diplom och biobiljett, lite nice! Nu måste jag läsa och allt vad man måste göra, ursh, jag orkar inte.. :(

Juste, igår red jag Frank och det gick super på slutet. Vi red markarbete, på bommar och slalom. Gick sådär, men i slutet skulle vi hoppa som en åtta på diagonalen och byta galopp, det gick över förväntan. Trodde inte att han skulle byta. Blev en gång han inte bytte, men jag är sjukt nöjd ändå!
Imorgon är det lång skoldag, därefter blir det stallet. Ska plugga hela kvällen, så jag hinner inte blogga mer idag, sorry..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0