Matematik är svårt!

Har för ett tag sen packat mina ridgrejer tills imorgon & försökt få in hur man räknar matematik i min sega hjärna. Bråk är skitsvårt enligt mig! Det vi gör nu, assååå shiiiit, fattar ingenting.. Har typ pluggat gärnet. På nästa prov måste jag fan få bra, då måste jag typ plugga på bråk varje dag. Tycker ni att bråk är svårt i matematik? Skulle vara kul om ni skrev vad ni tycker om det.. Jag har skitsvårt för det.. Gjorde ett so-prov idag vilket var svårt, men det var ändå ett oförberettprov, antar att det kan vara därför det gick som det gick. Hoppas jag iallafall fick godkänt. Matematiken ligger jag nog ganska bra till, hoppas iallafall.. Fick godkänt på senaste provet iallafall *stolt*, fast 16 av 32 eller vad det var är igentligen uselt, men ah.. bättre än under 16 iallafall. Inte kul med omprov. Men jag ska fan kämpa för i årskurs 8 är det riktiga prov, betyg & sånt, aaaahhhhh! Jag måste kämpa som fan för att klara allting! Måste iallafall få MVG i någonting.. Svenska är jag iallafall bra på, bild kommer jag nog på G på också. Jag är lite orolig för matematiken.. Jag ska jobba, jobba, jobba, jobba! Nog med det, jag blir på dåligt humör..

Ska lägga mig nu efter att ha pluggat ganska länge, men har typ inte fattat talen. Kollade i facit & såg ifall jag hade räknat rätt, sen försökte jag få rätt, men ååh, jag döööör! Jag kan inte skriva mer, kommer fan dö på riktigt då.. Jag ska fan klara det här, kämpa, kämpa, kämpa Louise!

Godnatt!


Jag & Ronja, länge sen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola går du i?? går du typ i hästskola?? vilken klass??

2010-12-07 @ 14:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0