Finns inga ord <3

Idag var nog den bästa dagen i mitt liv, nästan då. Skulle rida Dillon, men jag bytte med Sara som skulle rida världens bästa Conquest. Vi fick byta och jag blev världens lyckaste. Dessutom fick vi rida barbacka. Jag borstade, kratsade hovarna och tränsade. Sen hoppade vi upp och kändes riktigt skönt att få sitta på jordens finaste ponny. Han var sjukt stel i början, men han lossnade efter kanske en kvart, och jag kan inte beskriva känslan, det gick så sjukt jävla bra! Han var lika fin resten av lektionen, gud jag började nästan gråta. Han var så underbar och han har aldrig gått så bra med mig förut. Kändes riktigt kul, han var bäst! Önska att jag hade med kameran, så pappa kunde fota, åh, skit. Det gick iaf bäst, och jag har nog aldrig ridit en häst som gått i stadig form i alla gångarter förens idag. Kan inte beskriva känslan, ååh, älskar den där hästen så jävla mycket, universums finaste, underbaraste, vackraste, bästaste ponny ♥


Finns inga ord, älskade ponny ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Aww!! Satt och log medans jag läste det här inlägget! Så glad för din skull och verkligen JÄTTEroligt att det gick så bra :') <3

2011-12-15 @ 07:44:29
URL: http://rainsoul.blogg.se/
Postat av: Wilma

Åååh, va kuuuul!<3 Han var den som gjorde mig glad att börja på blåkulla, förutom Blue. Supersnygg header! <3

2011-12-16 @ 23:12:00
URL: http://ewilmas.blogg.se/
Postat av: erica

Vilken fin blogg! Lust att följa varandra via blogglovin? KRAM

2011-12-17 @ 13:01:56
URL: http://equestriancrew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0