Godkväll.

Hade hoppträning idag på Bandit, det var markarbete som gällde. Han var väldigt stark idag och lyssnade inte på mina halvhalter riktigt. Men det funkade väl helt okej det vi gjorde ändå. Fick nog vara lite med bestämd och så, så funkade det när jag väl kämpade på. Det funkade helt okej mot slutet, då det kändes som att jag konsentrerade mig bättre. Vi red serpentinbågar och hoppade studs. Nästa vecka blir det att hoppa bana tror jag, det var det jag hörde typ. Så det blir nice.

Imorgon har jag kort skoldag, känns riktigt skönt. Sen har jag inte heller lektion på morgonen då det är luciashow eller nåt. Ska iaf sova nu, godnatt.


Jag och Mistel i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0