Alla hjärtans dag ♥

Idag är det måndag då, & alla hjärtans dag! Har inte hänt så mycket i skolan. Slutade iallafall 15.25.. Har sen bara varit hemma & slappat. Jag ska snart till stallet & gå på grönt kors-kurs, jag är nervös! Måste gå nu, bloggar förmodligen när jag kommer hem..

Veckans planering:
Tisdag:
Skola, sen rida på Tungelsta, & sen åka till stallet & ha teori i hoppgruppen.
Onsdag: Skola, sen till stallet & gå på grönt kors-kurs, missar markarbetet :/
Torsdag: Skola, sen vet jag inte.. :p
Fredag: Skola, sen kanske åka till Hööks :)
Lördag: Stallet (:
Söndag: Kanske fririda (:


Kommentarer
Postat av: Olivia älskar Eric Saade

det är trååkigt när du bara lägger in bilder på hästar

2011-02-14 @ 19:39:07
URL: http://mittnamnarolivia.blogg.se/
Postat av: coco

satan villken as söt bild på migge <3

2011-02-18 @ 11:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0