Amigo

Hehe, igår fick man rida Amigo då, Blåkullas äldsta häst (tror jag). Första gången jag red honom. Det gick segt som tusan, men ah, det gick väl helt okej ändå. Vi hade som läxa att man skulle säga vad man var bra på & inte var bra på. Jag sa att jag mina axlar var dåligt, eftersom att typ alla säger att jag ska dra bak dom, haha.. Sen sa jag typ att mina händer var bra eller något, jag vet inte riktigt, men jag försöker ju alltid ha tummarna som högsta punkt. Men Carro tyckte iallafall att jag är lugn när jag rider, det kändes bra att höra det (: Hon sa också att Amigo var riktigt fin i slutet, att han var mjuk typ, hehe, jag kände inte direkt det, men hon verkade vara nöjd, så jag var också det ävens fast det gick som slowmotion!

Idag har det inte hänt så mycket, har varit i skolan. Har inte hänt något speciellt. Slutade sent :/, sen var jag med Jennie ett tag. Sitter nu här & ska snart logga ut.

Imorgon är det fredag & jag slutar tidigt, yeah! :D Får hoppas på att jag orkar blogga imorgon, ska logga ut nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0