Bejeweled 3

Sitter nu och spelar Bejeweled 3. Jag ska snart lägga mig, för jag är astrött! Imorgon blir det som sagt ridning på Hilda en fjording med Emilie som ska rida Fandango, det är också en fjording. Jag ska upp tidigt iallafall så jag hinner fixa mig! Sen efter jag ridit Hilda & fixat klart allt ska jag hem & käka lunch. Sedan ska jag med Maja till Flox, vi ska typ borsta två hästar och gå ut med dom eller något. Kameran hänkar med dit iallafall. Sedan ska jag väl hem. Har inget annat planerat. Nu ska jag borsta tänderna, sen ska jag fortsätta spela lite sen drar jag mig mot sängen. Bloggar förmodligen imorgon innan jag drar iväg till Skutan.


Nisse (:

Kommentarer
Postat av: nathalie och fanny

Sv; Tack :D

Jättefin bild Lollo <3

2011-02-27 @ 08:23:31
URL: http://ridskoleryttarna.blogg.se/
Postat av: Emilie :)

saknar finaste nisse :(

2011-02-27 @ 17:42:43
URL: http://emiliedillonkarlman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0