♥Fredag

Idag är det äntligen fredag! Jag började 08.10 och slutade 13.15, superskönt! Gick sedan hem med sällskap av Frida. När jag kom hem tränade jag i 20 minuter. Jag tränade armarna och gick på promenadsband, i like! (: Muskler här kommer det, hahaha x'd  Sedan lagade jag mat, det blev köttbullar med potatis & brunsås och jag klarade det hahah.. Det var första gången jag kokade potatis, dock blev dom lite hårda men det var okej ändå, hehhe..

Snart ska jag till stallet, jag ska ta bussen, buhuuu :( Men jag ska iallafall fota Johanna & Cajsalisa, dom ska hoppa (a) Ska typ dra om en halvtimma.

Hot or not kommer i helgen antagligen så håll utkik!


En cool bild från KM-dressyr tror jag det var (: Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D (pappas kamera!)

Kommentarer
Postat av: Olivia älskar Eric Saade

rösta på eric ikväll!! ring 09920208 <33

2011-02-19 @ 18:09:10
URL: http://mittnamnarolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0