Godkänt

Idag är det onsdag, vilket betyder att det bara är 2 skoldagar kvar, sen är det sportlov! :D :D :D
Hehe, skolan gick bra & jag fick godkänt på so-provet också! (: Jag kom hem för ett tag sedan, och har bara hunnit sätta mig här framför datorn. Idag blir det stallet. Jag missar hoppningen, för att jag ska gå grönt kort-kurs.. :( Men jag kommer ändå få rida igen, som tur är! Nu måste jag käka mellis & sen ska jag plugga lite på grönt kort! (: På lördag är det prov typ, så jag måste kämpa för jag vill klara det! (:

Kanske bloggar innan jag drar till stallet, kanske kommer upp något roligt då! (:


Kommentarer
Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

sv: tack :)

2011-02-23 @ 21:47:56
URL: http://sofiacamming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0