Hoppgrupp ikväll

Hejsan svejsan! Idag var jag som sagt i skolan, tråkigttråkigt! Hade prov idag på matten, ursh, gick väl sådär. Kan iallafall tro att jag fick G iallafall ''kanske''. Aja, red iallafall Niclas på Tungelsta. En stoooooor hääääst! Vi typ hoppade ett hinder ett par gånger, gick väl bra, men när jag skulle rida lätt kändes det skitkonstigt, haha x'D
Orkar inte skriva, är trött....

Ska snart till stallet iallafall, det blir hoppgrupp ikväll & jag får träffa Johanna också ;D Ska nog rida Curt som vanligt ;p Skriver kanske när jag kommer hem om jag orkar, tror inte jag hinner men då skriver jag imorgon..


Curt i hagen (:

Kommentarer
Postat av: Sofia - Fälttävlansryttaren

Frågestund på min blogg, alla som ställer en fråga får en länkning! :D



/ Sofia och Mazzerati

2011-02-02 @ 13:26:18
URL: http://eventing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0